-

Hej!!

Igår skulle jag egentligen till Eslöv. Hanna och Emelie var nämligen hemma hos Thure och kollade film. Såklart ville de ha dit mig. Hehe! På väg till tåget upptäcker jag att det gick för fem minuter sen! Så sjukt typiskt! Så, istället för en trevlig kväll i Eslöv, gick jag hem till Lollo där Hanna, Freja, Lollo, Micke och Bessi var! Det var trevligt att träffa dem. VI tog det bara lugnt; pratade och rökte typ!

Idag ska jag nog till Malmö, men får se om jag hinner, har jättemycket med skolan kvar att göra :(
Tråkigt, men det ska vara gjort innan jag åker till Spanien!! (3 VECKOR!!!!!!)



    
Svartvit: Jag och Hanna pussas hos Sara.
Till höger: Jag, Freja och Lollo. Typ dagen efter jag hade kommit hem från Karibien. (Vill vara så brun nu!)
Nere: Lollo och jag. Kanske för 3-4 år sedan. Tagen i webcam hemma hos Hanna



Nej, nu ska jag lägga upp ett skol-schema med alla saker jag har kvar att göra innan Vi åker till Cordoba!

Ha det så bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0