Fjärde april tjugohundranio

He-ej!

Sitter i skolan och ska skriva ett arbete på historian om Slaget vid Lund.
Har inte varit alldeles för aktiv de senaste lektionerna, så får verkligen
plugga mycket nu! Ska vara inlämnat redan om en vecka.

Igår var jag i Malmö med mamma och min syster. Vi var och såg på en
familjekompis cirkus uppvisning. Det var åtta barn som gjorde olika saker -
alltifrån kullebyttor till att balansera saker på näsan! Haha, otroligt gulligt!

Dagarna blit bättre och bättre! Mycket tack vare vädret och mycket tack vare
att jag åker om tre veckor!!! Åh, vad jag längtar!

Nej, nu ska måste jag verkligen fortsätta skriva på mitt arbete!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0