In the suuuuun

Godmorgon allihopa!
Vaknade nyss upp hemma hos Elin. Solen strålar och det ska bli 19 grader idag! 
Jag kommer vilja vara ute hela dagen!

Igår satt vi ute i säkert två timmar och bara drack vitt vin och rökte. Pratade en hel del
och hennes mamma lovade mig 500 kronor om jag fick ut Elins tungpiercing!
Bilder kommer förhoppningsvis upp under dagen!


Elins mamma ska snart bege sig till en delikatess-butik mitt över gatan för att handla 
jättegott italienskt lantbröd till mig och Elin. Supergott och supermysigt när vi sitter ute
för första gången i år och äter frukost!
(Fast för mig är det inte första gången eftersom jag var bortrest över jul och nyår. Hehe)

Ni får ha det så bra idag, ta vara på tiden och solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0