Underbart!

Å, vilket fint väder! Jag blir så himla lycklig när det är sol och varmt ute! Har suttit ute på balkongen en bra stund och bara njutit av solen. Fortsatte också läsa Djävulen bär Prada, som jag sen ska skriva en engelska-recension om. Väldigt underhållande bok måste jag säga.

Har precis duschat och smörjt in mig i bodylotion. Min hud behöver verkligen återfuktning sånna här torra dagar!
Sitter just nu och tittar på Gordon's kitchen nightmares på kanal 5. Också extremt underhållande! Jag gillar Gordon :)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: emily

Fick lust att skriva bara, det handlar inte direkt om mig.

2009-04-25 @ 16:55:30
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0