31e augusti

Nu är sommaren officiellt slut. Imorgon börjar hösten.
Jag tycker hösten pågått i två veckor redan, men vad vet jag?

Ni vet, folk brukar alltid skaffa sig dumma nyårslöften som varar
max en vecka.. Jag gjorde det förr, men blev bara besviken på
mig själv. Så jag fick sluta.

Inför detta året, från och med att sommarlovet tog slut till skolan
började, har jag inte lovat mig själv nånting. Men jag har sagt att
det ska bli ett bra år. Det bästa året jag levt, kanske?
Och det handlar inte om slumpen, horoskop och en "känsla".
Nej, jag valde att gå med en mer positiv inställning till skolan.
Valde att inte ta så hårt på saker, valde att vara mer öppen mot alla
jag träffar. Gamla och nya vänner. Spendera dö-tid med vänner,
bara för att, liksom.

Visst, det har inte pågått så länge, men jag lovar er, det känns bra!

 

 

(Och jag vet att jag inte vet vad du känner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0