Bjärred nu, Lund snart!

Är på fest i Bjärred, kul antar jag att det är.
Sitter i ett rum med Frida som har ont i röven hahaha!
Ska snart tillbaka till Lund och träffa Olivia och Fridah
för att dricka lite mer haha kommer bli kul!

Förresten, har ni tänkt på att killar är komplicerade
PÅ GRUND AV ATT tjejer är ännu komplicerade.
Okej, jag vet. Ska inte dra alla över en gräns, men
GENERELLT sätt så är det faktiskt så!

Jag menar, tjejer tänker, nu har inte han smsar på två
dagar, varför?
Mednas killar sällan tänker på det överhuvudtaget.
It's kind of wierd, but it's true!

Jaja, ska ut och socialicera mig, säger man så?

Haha palla. Puss

Kommentarer
Postat av: emily

Jag tror du har lite fel där, du.. GENERELLT sätt så är det nog helt upp till hur personen i fråga är. Jag känner minst lika många killar som tjejer, som är sjukt paranoida med "varför den andra inte hör av sig" osv. I övrigt håller jag dock med dig. Det är sinnes att vissa inte kan inse att män och kvinnor är olika. Vad är det som skulle vara så jävla fel med det? För det är ju så. Sen kan man ju debattera och argumentera länge för vad som är pga ens omgivning, ens arv och ens miljö. Men klart som fan där är olikheter.



Japp. Det var väl det..

2009-08-29 @ 02:49:40
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: johanna

haha åh knäppis. satt du och blogga! hahaha, puss på rumpen!

2009-08-29 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0