Efter ett varmt bad...

Känslan av stress, ångest, oro och liknande går över för mig efter ett varmt bad. Ni vet när det bränner på huden. Med skum, oljor och doftljus i badrummet DET är avkoppling för mig. Känna att det inte finns något annat. Stänga av mobilen och lägga den i ett annat rum så ingen kan störa en.

Innan brukade jag bada minst en gång i veckan, ofta två. Det övergick från avkoppling till rutin. Så jag förlorade njutningen. Idag badade jag för första gången på säkert 5 månader. Verkligen njöt. Och efter, massa krämer och andra produkter får en att känna sig som en ny människa. I love it.

Och fastän man hade tankar om jobbiga saker innan, släpper det totalt efteråt. Benen är fortfarande lite avdomnade...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0