Games people play


Jag är så jävla jävla trött på det.
Nu räcker det fan i mig.
I år ska jag bli mer rättfram. Inte ljuga,
inte spela spel med folk, vara ärlig, rak
och säga vad jag känner och tänker och
tycker. Fan. Så vill man vara....
Orkar inte fundera på Vad tänker han?
eller Varför har han inte smsat på 2 dagar?
Nej. Ta tag i det själva! Hatar tjejer (och killar,
men det är mest tjejer som tänker såhär)
som blir sura ifall en kille inte smsat på två dagar.
HAR DU SMSAT LIKSOM?!?! Nej, just det.

Nej, ta er samman tjejer, jag är trött på att höra
allt jävla gnäll.

Och jag?

Jag försöker, åtminstånde.



Kommentarer
Postat av: olivia

BITCH, jag känner mig träffad !!!!! chilla med snacket.

2009-08-19 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0