Jag har sett fyra nya filmer!

Igår gick jag ut vi åtta för att möta Hanna och Olivia. Satte oss på Katte och tog några cigg och bara snackade. Hur mysigt som helst! Hanna åkte till Rhodos inatt så ville peppa henne lite extra! Sen kom även Adam förbi och sa hej.
Åkte till T och P efter och kollade på tre nya filmer.
Först Watchman, från den serietidningen ni vet? Ingen film jag själv hade hyrt, men roligt med annorlunda filmer ibland.
Sen satte vi på Matthew McConaughey's film Surfer Dude. Verkligen en lättsam film, kass egentligen, men det är ju jävligt skönt att bara slötitta lite :)
Sista filmen vi satte på var Felon. Har sett den innan, dock väldigt längesen. En sjukt bra fängelsefilm som man verkligen borde se!





Idag åkte jag hem vid ett, drog snabbt hem för en dusch och lite ombyte innan jag begav mig till Olivia för att se en historisk film om renässansen i Italien. En film av Illustrerad Vetenskap. Väldigt lärorik och pedagogisk film, borde se sånnt mer...

Nu ska jag äta lite fisk och salld och senare delen av kvällen är ännu inte bestämd! Antingen tjejmiddag, utgång i Lund eller myskväll med bara film och chips. Svårt val faktiskt!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0