Just a thought....

För att bra tag sen nu, eller kanske 2 månader sen, satt
jag och Olivia på Bar & Resturang Botulfs. Drack öl och
cider, snackade om livet typ...
Kom in på det här med tjejer och killar - skillnader och likheter.
För det är klart, vi är olika, så är det bara. Och det är okej.

Fan vad vissa tjejer är... Du vet?
-
Nä, förstod det.

Men tjejer kan ha så jävla svårt att formulera sig, för att säga
det på ett milt sätt. Jag menar, istället för att säga Kan någon
stänga fönstret, jag fryser
så säger många Åh, det är lite kallt här!

Haha, egentligen är det sjukt kul att veta om det, för det är då man
märker det. Det är nämligen så sjukt sant!

Shit vad jag är törstig! BE OM LITE VATTEN FÖR FAN!
-
Och varför bara tjejer? blir frågan istället.

Well, jag vet ärligt talat inte. Jag tror jag kanske vet. Men det är ju
ingen garanti för sanningen.

Jag tror nämligen killar och tjejer är olika psykiskt. Killar kan ta snabba
och svåra beslut lättare än tjejer. De tänker inte lika mycket på om någon
blir ledsen, för det krävs ibland att röja undan lite så andra kan komma fram.
Kan låta jävligt grovt och hårt, men sån är sanningen.

Killar har lättare att säga rakt ut vad de tänker och tycker. På grund av uppväxten?
Till viss del, men också biologiskt. Antagligen mest för att så har det alltid varit.
Och det är jävligt synd.

Varför måste tjejer tänka så jävla mycket på allting när killar skiter i det?
Varför kan inte tjejer också vara så?


Generellt sätt,
alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0