Malmö och Helsingborg

Hej!

Shit vad roligt vi hade det igår! Jag åkte hem till Fridah så jag var
där vid åtta. Hon, Olivia och Dennis var redan där. Drack vin och öl,
snackade och rökte. HAde supertrevligt! Vid tio-tiden gick vi ut och
satte oss på Stortorget. Lyssnade på människor och träffade Elvira
och några av hennes kompisar.

Sen ville Olivia till Helsingborg för att träffa en kille, och snäll som jag
är följde jag med. Tog tåget så vi var där vi två. Satte upp till halv sex i
morse och snackade och drack ännu mer vin.
Kom precis hem från Helsingborg, vill helst av allt bara hoppa in i
duschen, sätta på mig nya kläder, ta bort mitt smink och allt sånnt.
Men såklart har någon annan låst in sig i badrummet! Så jävla typiskt!

Jaja, ska kolla mail och lite så nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0