Malmöfestivalen, dag 2

Igår blev det som sagt Malmö igen. Drog in vit tio med
Olivia, mötte upp Fridah och Elvira på Stortorget. Drack
cider och öl och hade jättemysigt! Lyssnade på Veronica
Maggio
och Timbuktu. Inga av mina favoriter, men det var
väldigt bra stämning.

Träffade också Lollo, Elin, Emily, Steffi och massa andra!
Kul vare i alla fall! Sen skulle jag följa Steffi till hennes buss
så visar det sig att min buss också är där, så jag hoppar in.
Tur för mig som hittade en sittplats, sjukt mycket folk plus
bussen åkte inom Burlöv och alla de platserna :/  Lite drygt.

Sen blev jag förföljd när jag skulle hem så Lowe fick ringa
och prata med mig, haha! Tack  :)

Vaknade precis, har bara ätit lite för var grymt hungrig!
Mår nog som jag förtjänar idag, men ikväll blir det i alla fall
myskväll med T. Någon bra film och en lugn kväll känner jag
behövs!

Nej, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0