Med Louisen och snackar skit om killar

Kom till Lollo för en stund sedan, har käkat lunch och snackat mycket.
Om killar, såklart! Haha nej men ärligt talat, varför är killar så konstiga?
Kan någon bara svara på det, för jag förstår ingenting alls.. Låter bli att
svara på sms, säger jag älskar dig men träffar ändå någon annan sen.
Och jag vet, tjejer är kompilcerade och ska tolka allting killar gör och
säger, men det är ju inte så konstigt där dem enda stunden är gulliga
och nästa ignoerar dem en.. Visst är det märkligt?

Lollo står i duschen och rakar benen, själv ska jag ut och röka innan jag
sminkar henne och sätter upp hennes hår, wish me luck! ;)

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Louise

du e söt sanna! jag har mer att berätta

2009-08-17 @ 00:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0