Mysig vardagskväll

Mysig kväll med Hanna på Katte=) Cigg och snack är
sjukt sjukt bra! Orkade dock bara sitte där ute i en och
en halv timma sen blev det alldeles för kallt. Känner
verkligen hur hösten tränger sig in...

Men men.. Efteråt gick jag hem, duschade testade nya
hårinpackningen och ansiktsmasken! Sen blev det té
och familjeprat med syrran!

Ska snart lägga mig i sängen och läsa min bok som är
allt för bra! Skolan börjar ju imorgon och konstigt nog har
jag aldrig varit med positiv till skolan och hösten.
Känns som jag haft den bästa sommaren på länge och
att detta sista året kommer flyta på bra!

Nej, sängen ser väldigt frestande ut nu! Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0