Rehab-night

Jag är så sjukt trött idag! Kan ju bero på att jag sov hos T
och måste då upp tidigare än jag brukar eftersom jag ska
till skolan... Jaja, whatever är fortfarande vaken i alla fall!

Ikväll ska jag ta det hur lugnt som helst. En rehab-kväll
med ansiktsmask, varm dusch och sen ska jag krypa ihop
i min säng med popcorn (hoppas det finns hemma!) och
titta på en mysig film!

Jag har börjat uppskatta att göra sånna saker själv. Vet inte
om det beror på att jag har mognat, eller om jag är trött på
att umgås med folk? Nej jag bara skoja, klart jag har mognat!

Nej, nu ska jag ringa två samtal och sen hoppa in i duschen.
Hörs senare!



Inte ikväll i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0