Söndagstur till IKEA

Nu är jag hemma och nyduschad. Känns alltid lika skönt!
Tjejmiddagen igår var verkligen astrevlig! Bilder kommer så
fort Emelie och Josse skickat till mig!

Åkte hem vi tolv med Marianne, Josse och Hanna. Resten sov
hos Elin. Fick åka först till Dalby och sen Lund. Puh, omständigt.
Sen tog jag taxi hem till T och sov där :)

Var helt ensam hos honom i morse eftersom han stack redan
vid 8. Så det var någon ensamt i sängen. Men men, tog bussen hem
halv 11 och nu är jag här, 45 minuter senare, nyduschad och fräsch!
Amaaazing.

Idag blir det i alla fall en tur till IKEA med mamma och bror. Mamma
flyttar ju om en månad, så måste ha en säng, garderob och skrivbord.
Än så länge. Sen blire väll tavlor/målningar på väggarna och växter
och prydnas-saker!

Nej, ska sätta på mig ett par shorts och käka lite innan vi drar!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0