Sorry för dålig uppdatering!

Hej alla söta!

Förlåt att jag inte skrev mer igårkväll.
Men här kommer en liten update:
Gjorde först lamm och avokado & fetaost salad. Gott vare!
Sen åkte jag hem till T och kollade på Sagan om Ringen med
honom och P. Mysigt! Sen skulle vi se Superbad men vi tröttnade
och gick och la oss istället haha!

Sov där, kom nyss hem. Har ätit lite mackor och smörjt in mig
med min nya hudlotion, Dove Body Silk, jättelen blir man!
Köpte även en Nail Repair Från Trind nu i morse. Verkar väldigt
bra, så hoppas jag får lite starkare naglar nu när dom äntligen
blivit långa!

Ska hänga tvätt och fixa lite smått och gott idag.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0