Varför kan jag inte sova länge längre?

Jag har alltid älskat att sova. Läääänge! Särskillt om jag
kommer hem sent, varit ute eller det är vinter.

Har sovit ca sju timmar nu. Ändå var jag ut igår. Det är
dessutom sjukt trist väder. Helt jävla grått.
Och det jobbigaste av allt, är att jag kan vakna flera gånger
på natten och se om jag har fått eller skickat sms!

Vem fan tänker på det när man sover?!! Skitstörigt...

Visst, skönt att inte "behöva" sova 11 timmar per natt, men
jag kan inte ens ligga kvar 10 minuter, för då blir jag rastlös!
Jag tycker det är så jävla synd, min säng är ju så skön (:


Måste bara berätta om en dröm jag hade i natt!!

Jag hade då vart ute med Sara, vi drack och hade skitkul!
Sen skulle hon träffa en kille, så jag tänkte åkta hem till T och
sova där. Så i drömmen är det en spiraltrappa innan man kommer
upp till dörren. Så är det en kille som säger nått..

Killen: Jag fattar inte att du vågar gå här själv på natten..
Jag: Vadådå? Det har jag gjort innan.
Killen: Jag med, ändå blev jag våldtagen precis.
Jag: Okeej..... (typ går därifrån).

Sen försvinner killen skitsnabbt och jag ser en asläskig man
lite nedansför trappan. Så jag får panik, börjar klättra mitt i trappan
som en jävla apa, skriker HJÄÄÄÄÄÄLP!!! Och massa annat. Men
mannen fortsätter efter mig.

När jag tillslut är vid dörren är den låst, ingen öppnar. Jag springer
till grannen, samma sak. Håller på i kanske nån minut, sen känner
jag en hand som tar tag i  min fot.

Vaknar. Skakig i kroppen, tårögd och helt chockad.

Varför drömmen man sånnt? Jättejobbigt ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0