BORDE EGENTLIGEN PLUGGA....

Kom nysligen ut ur duschen. Blev en 50 minuters prommenad med Olivia, lika trevligt som vanligt! Trots det pissiga vädret. Sitter vid Facebook, olika bloggar och kollar runt lite allmänt på Internet. Egentligen borde jag plugga. Ska göra två psykologiprov imorgon (skulle göra det ena i måndags men var ledig så orkade inte ta tag i det... dumt gjort!). Hoppas nu bara jag har boken hemma så jag hinner läsa igenom det en gång i alla fall!


Två dagar kvar i skolan, sen jullov. Vi ska ha jullunch/middag + film med klassen på torsdag. Kommer sitta över ett tag vilket leder till att vi blir lediga på fredag. Jätteskönt! Det är egentligen meningslöst på julavslutningen, enligt mig. Folk sjunger, sen äre slut. På sommaren är det ändå stipendie-utdellning och man kommer inte se människor på några månader.

Men men, två dagar. På de dagarna ska jag göra två prov. Blä.

Sen blir det att fira jul med släkten 21-24 och jul med pappa den 25. Det blir som det  blir, men får försöka göra det bästa av situationen!

 

Nej, nu ska jag leta reda på min psykologibok och lägga mig i sängen och läsa! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0