I DONT CARE IF MONDAY'S BLUE.

Julafton om 20 minuter.

Jag kan inte sova. Som om mina hjärnceller har krockat eller nåt-___-
Fast när jag väl somnat kan jag sova till två-tre på dagen. Om ingen jävel väcker mig, vill säga.

I  julklappsleken fick jag i alla fall godis-hjärtan, ni vet dem med krämig choklad typ?, en tialott (med 10 kronor i vinst!), en miniräknare (?), pennor jag kan skriva på CD skivor med och två par silver örhängen! Blev faktiskt väldigt nöjd, särskillt när någon fick en toalettborste och någon annan en tratt till bilen där man häller ner bensin!

Hörde att det är slask i Lund? ILLA, säger jag bara! Måste ju ut i snön med Olivia igen:(

Jag kommer i alla fall hem den 25e för julfirande med pappa. Förhoppningsvis Ängelholm på kvällen med Olivia och några killar från Helsingborg. Men vi får se!

Ja, då återstår det 11 minuter tills det är julafton. God jul, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0