IDAG ÄR DET TORSDAG. TORSADG! DET ÄR TORSDAG IDAG....

Jaja, intärntskämt osv... Men roligt äre!


I alla fall... Ganska tuff dag i skolan. Mycket stress över ganska lite.
Sen blev det en vända till Malmö med Lowe och Hampus!
Procivitas hade sin egna UF-mässa ikväll och vi var där i nån timme.
En del bra idéer men köpte ändå inget. Men dags att börja köpa julklappar
snart känns det som....

Nu ska jag ta mig ett bad, raka benen, skrubba hela kroppen! Sen platta håret,
ta av gammalt nagellack, sätta på nytt.
Imorgon ska ju jag, Hanna, Isabella, Susanna och Malin presentera DM's filmer
som de har jobbat med i två veckor! Ska bli superkul a tt få se dem!
Det kommer vara två visningar under 1,5h vardera. Under den sista, som börjar halv tolv,
ska jag pressentera dagen och hälsa alla välkomna! Sen ska jag även dela ut priserna och
tacka alla som kom! Isabell och Hanna ska pressentera filmerna! Malin och Susanna persenterar
filmerna i första visningen, klockan 10.00.

Kom gärna förbi om ni inte har något inplanerat :D

Nej, ett varmt bad känns ganska lockande.... Hörs senare ikväll!


LÅT TIPS: Elliott Smith - Angel in the snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0