JAG FYLLS AV DENNA ILSKA OCH DETTA HAT!!!

Inte mig emot, egentligen. Jag menar, jag tycker ju det är fel.
Och så jävla patetiskt och genomskinligt att man nästan börjar
tycka synd om personerna. Men bara nästan!

Och återigen, undrar ni vad jag tänker på denna gången.

JO, mina vänner, I'll tell y'all, men bara om ni lovar att säga
vad ni tycker om dessa personer.

Hur som helst, dessa wannabe-rockers... Typ skinnpaj,
Jack Daniel's tröja (hur många av dem tycker ens det är gott?!?!?!),
svarta naglar och alldeles för perfekt smink för att det
ska se det minsta rockigt ut! Jag hatar när modet är att ha en speciell stil,
som man måste leva efter för att det ska lyckas!

Just hear me out now:
Hur många av modets slavar som klär ut sig till rockare vet vad det
egentligen innebär?
Hur många av dessa utklädda människorna vet vilka Mötley Crüe är?
(Och då menar jag inte svaret "Tommy Lee's band?:D")


Kalla mig bitter, men jag vet att jag har rätt.
Är ni dessa rockiga tjejer/killar kan ni lika bra gå och dö eller sniffa bensin
tills ni skrumpnar ihop. Jag hatar det ändå.

Kommentarer
Postat av: emily

Håller inte med dig det minsta. Man kan tycka att en viss klädstil är snygg, eller kombinationen av två klädstilar är snygg. Men bara för att någon klär sig rockigt/punkigt så betyder det inte att de måste leva den sortens livsstil som vårt samhälle har satt ut som någonting som "tillhör". Skitsamma? Lämna folk att se ut som de vill och känner för.



Har för mig att du skrivit flera långa inlägg om att folk trycker ner andra pga saker som de egentligen inte har att göra med. Detta är en sådan sak.

2009-12-25 @ 21:12:42
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Emelie fullständigt!

2009-12-27 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0