Åhus 2009

Imorgon efter jobbet drar jag till Åhus med
Hanna, Elin och Marianne.
Kommer möta upp mängder med godbitar
från klassen bland annat, kommer bli jävligt ball
ni anar inte.!!

Folk känner tydligen redan peppen... Själv är jag mest
trött. Men imorgon ska jag ta mig samman och supa
tills jag spyr. Eller däckar.
Hahah fjortislol.

Nej men seriöst, tror det kommer bli asball, längtar som fan!

Var på middag hos Olivia ikväll med Håkan och hans
pojkvän Thom från England. Sjukt trevligt, hoppas på att
träffa dem snart igen!

Drar direkt efter jobbet imorgon, tror inte jag hinner skriva dårå.

ALLTSÅ: Ha en bra helg, fast jag ska ha den bästa.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: johannis

det kunde blivit kul. om det inte hade skitit sig :( haha!

2009-07-18 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0