And everybody knows, it sucks to grow up

Har ni tänkt någon gång, fan vad fort tiden går?
Att ni inte hinner med allt, för det finns  så mycket man vill göra?
 Hur mycket man har förändrats, för att man inte hinner reflektera
och tänka över ens misstag?

Och varför behöver vi växa upp?
Varför måste vi bli klokare, rikare och äldre?

Fast samtidigt... Vissa saker är jag så jävla glad över att jag vuxit ifrån.
Typ fjortis-perioden och större delen av mig själv under högstadiet.
MEN I ALLA FALL !!

Man lär sig av sina misstag, så se till att göra dem alla!

Nej, shit!

Elin ringde, hon är hemma från Italien så vi ska ses imorgon och ta en
öl (fast jag dricker ju cider istället...) och ta igen allt vi missat!
Hon har bara varit borta en vecka men det känns som två för veckan innan
var hon sjuk så vi sågs inte då heller :(

Innan jag ska gå och förbereda mig för ännu en dag med barnen kan jag
passa på att säga att jag längtar tills på lördag :)

Godnatt
!

Kommentarer
Postat av: johannis

åh.. sanna! jag saknar dig ): på lördag måste vi leka <3

2009-07-08 @ 01:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0