Backstabbing och skitsnack

Det kommer aldrig ta slut. Alltid finns där, för att göra
livet lite jobbigare.

Man tror att man kan lita på folk, tror att man vet var man
har sina vänner. Men så plötsligt kan allt förändras.
Vänner blir till fiender genom att säga saker bakom ens
rygg som inte ens är sanna.

Folk kommer alltid snacka skit om en, önska att man inte
fanns osv.. Men vad ska man göra åt saken? Ge upp?
Sluta vara den man är?

Nej.

Inte förräns nu har jag insett vilken jävla fördel man har om
man har självinsikt.

Önskar jag har bättre faktiskt.

Men det värsta är inte skitsnack. Det kan jag ta.
Men backstabbing är fan det sjukaste.

Precis som jag menade innan, man tror att man vet var
man har sina vänner, men en dag bevisar dem motsatsen.
Och det gör så jävla ont.
Det känns verkligen.

En sorts förnedring.

Fan alltså.
Varför kan inte alla låta alla vara?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0