Badning i Bjärred på G!

Sitter i mitt rum och håller på att svettas ihjäl.
Så sjukt varmt!

Egentligen gillar jag värmen, men mest för att man blir brun.
Men nu är det kväll och jag är innomhus = ingen sol. Blö-.

Som tur var bjöd Johanna ut mig till Bjärred, så ska snart bege
mig dit för ett kvällsbad! Kommer bli riktigt skönt!

Sov hos babe inatt, sen stan med Olivia, Lollo och Karin.
Fast sen skulle Karin jobba så gick en runda med Olle & Lollo.,
Blev ett linne i alla fall :)

Sen åt vi baguetter på Katte innan vi begav oss åt olika håll.
Och tror fan inte att min pappa och bror har beställt pizza till middag.
Och där sitter jag och är så sjukt mätt men tvingar ändå i mig en bit! Haha!

Nej ska packa det sista innan jag beger mig av på ett äventyr genom Skåne!
Wohooieeee!


Johanna och jag, sista kvällen innan vi skulle ut. La på ansiktsmaskar och
fortsatte städa! Haha! Fina minnen :)



Johanna och mitt huvud. En av några lugna kvällar på vår härliga balkong!

Kommentarer
Postat av: johannnis

wie! hihi, myyyyysigt vare!

och jag lovar att ha städat tills du kommer nästa gång :33 :*

2009-07-04 @ 01:42:21
Postat av: Yaas

ååh jag blev törstig!

2009-07-12 @ 20:54:25
URL: http://yaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0