Bjärredsmys

Igår begav jag mig till Bjärred för att mysa med
Johanna och Matilda. Skulle kolla på filmen Sjön
med Regina Lund i huvudrollen.

Fast först kollade vi på lite Lejonkungen, hehe :$
Typ 10 år sen jag såg den så att Mufasa dog blev
lite av en chock...

Sen såg vi som sagt Sjön. Sådär bra film, ganska obehaglig
men inte så läskig.

Sov där och skulle ta bussen hem halv tre, som Johanna var så
säker på att den gick då! Men icke! Tjugo över var vi där och då
hade bussen precis gått!

Så jag fick vänta en halvtimma på Malmö-bussen för att sedan
ta  171:an hem och gå i typ tio minuter.
Ibland är livet jobbigt -.-

Har precis duschat och ska snart ut på stan för en fika med Johanna
och Matilda innan jag och Yasmine beger oss till Malmö för att köpa
dricka :)

Nej, måte skynda mig!! Hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0