Dagen i helhet

Vaknade upp klockan sex, sjukt pigg och helt förvirrad
av allting.

Igår blev det utgång och kom i säng lite innan fyra.
Vart på jobbet vid åtta men ingen som ahde kommit för att
öppna... Haha!

Lugnt förmiddag, sov lite och ritade.
Sen gjorde vi lunch och har varit på Källby nu i eftermiddags.

Gick hem, tog en dusch. Behöver sova men det hinner jag inte.
Ska ut på stan snart och köpa en pressent till Olivia innan jag
möter upp Elin för att gå ut och äta sushi och senare blir det antagligen
någon form av utgång i Lund.

Kommer vara ännu piggare imorgon känner jag :)

Imorgon fyller Olivia år, blir middag på Fellini i Lund och senare
drar vi antagligen ut på någon klubb i Malmö.

Men nu måste jag verkligen kila och klä på mig!
Ha så trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0