Jag vill bara stoppa ner dig i min ficka!

Så otroligt lycklig jag är just precis nu.
För inte så mycket alls.
För jättemycket.

Gamla vänner som hör av sig, man träffar och inser,
att hur mycket man än ville bli av med dem, är man
så jävla glad att man träffades igen.

Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men ibland går
det åtminstonde åt rätt håll!

Mitt nyårslöfte var att inte ljuga. Inte "låta bli att höra av mig
för nu är det faktiskt hans tur!" Och lite annat sånnt, ni vet nog.
Hittills har det gått mer än bra! För det mesta. 
Men ibland är det svårt igen.

Fan att vissa grejer som är viktiga inte kan vara lätta...


Another head aches, another heart breaks
I am so much older than I can take
And my affection, well it comes and goes
I need direction to perfection, no no no no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0