Public Enemies

Riktigt bra film! Verkligen en sådan film man borde se.
Och när man har sett den, borde man se Bonnie and Clyde,
den från 50-talet.
En skjutscen i Public Enemies påminner också sjukt mycket
om slutscenen i Bonne and Clyde, ni som har sett båda vet
vad jag menar.

Ska sova nu, blir en lång dag imorgon med mera tvätt (woho!),
välja kläder tills på fredag (överraskning om vad jag ska göra),
fixa till mig själv lite, fika med Maria och Lowe och sen till öt på
eftermiddagen. Kommer bli en skönt dag tror jag.
Funderar på att sätta klockan på tio så kanske jag hinner gå ut
gå lite också!

Men avslutar kvällen med en bra låt:



Fooling my selfish heart,
Going through the motions.

But I'm fooling myself.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0