Regnig kvällsprommenad

Okej. Efter jobbet (som förövrigt gick väldigt bra) gick jag hem,
bytte om och började gå mot väster för att ta en prommenad med
Olivia. Köpte först cigg på Coop innan vi började vandra mot Nova.
En trevlig prommenad, snackade mycket och skrattade ännu mer!

Olivia köpte ischai och jag en drickyoghurt. Sen gick vi till Skopunkten
Där Olivia köpte ett par asläckra skor tills på fredag. Sjukt snygga måste
jag säga!

Sen hörde vi hur det började åksa och himlen blev svart.
Skyndade oss hemmåt men regnet hann ikapp oss...
När vi var nära stan öste det ned. Det var helt jävla sjukt. Seriöst.
Höll på att dö för det gjorde ont dessutom :(

I en lite paus under ett träd säger Olivia att vi måste gå till Ica för att köpa
mozarella.... JAHA?! Visst och fine, nära henne bara över gatan.. Men det
regnade så sjukt mycket! Alla som var ute vid sex-tiden vet vad jag menar...

Sen blev det mysigt med sallad och choklad. Tittade även på Ice Age.
Väldigt mysigt :)


Jag tycker att Olivia påminner som Sid... Det tycker inte hon.

Kommentarer
Postat av: johannis

HAHA! nu vet du hur det känns ): blääääää

2009-07-20 @ 23:50:54
URL: http://johannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0