Skickade meddelanden

Till Olivia:

Du vände dina bedjande ögon mot mig,
bredde ut dina gyllende vingar och stampade
med dina hovar i marken så att det slog gnistor
om dem. Jag stängde mina ögonlock och
försökte med hela min kraft önska att du skulle
ta ett jättesprång upp mot solen. [...] Jag öppnar
sakta mina ögon och uppfattar ett hav av
bergochdalbanor och skär sockervadd. Jag
sträcker försiktigt ut min hand och klappar din
lena mule. Jag böjer mig fram och viskar de orden
som jag inte vill säga i ditt mjuka öra: - jag är ledsen
att jag inte kan hjälpa dig. Men du tillhör en karusell.

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, måste säga att jag fattade inte ett skit av de där :) men visst, underhållande att läsa.. typ..

2009-07-29 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0