The world is not enough

Ni vet, man har så mycket drömmar. Om att åka bort, ett tag eller för alltid. Och alla längtar såklart bort någongång i livet. Men vad förväntar man sig? Att bara för man åker flygplan ett dygn så blir allt bättre? Jag trodde det. Jag vill tro det. Fast jag vet att det är upp till en själv. Det är man själv som sätter upp hinder. Man själv som för skit för det dåliga man gör. SAMTIDIGT: Allt bra man gör, får man jävligt mycket tillbaka för! 

Is it worth it all?
 

Ingen aning, ärligt talat. Det får andra avgöra. Kanske för mig, kanske inte för någon annan. Allting handlar om en själv. Med risk för att låta egoistisk, jag vet, men så är det bara. Utgå alltid från dig själv så kommer allting gå bra för dig. Man ska hjälpa andra, såklart. Men, först av allt, du kan inte hjälpa andra om du själv behöver bli hjälpt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0