Bilder från Marbella, del 2


Jag och Emelie inne på Evasion.


Johanna och jag påväg till barerna!


Denna bilden och bilden på mig och Lars, är LÄTT de två bästa bilderna
på hela redan! HAHAHA! Längesen vi skrattade så mycket...



Jag och Ida inne på Piano Bar.


The spirit of Sweden! Haha, yeah!


Ida och Emelie. Tillsammans med någon kille. Vet inte ens när denna
bilden togs, jag var i alla fall INTE där, haha!


Johanna, servitör och jag. På Evasion den 5e, Idas födelsedag.
Vi blev bjudna på champagne, LAX, paté och annat fint! En av de bästa
kvällarna enligt mig.

Nej, det är alla bilder jag tänker lägga upp här! Resten får ni ta och gå in på
Facebook för att få se! Ska äta middag och epilera mina ben nu! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0