Dagen efter

Vaknade för två timmar sen, gick upp och åt en
laxmacka! MUMS! Vi har hur mycket mat som helst
över, hehe, så kommer bli massa god mat flera
dagar framöver! Hehe!

Har hjälpt mamma med att städa lite på gården och
i trappan nu. Plockat undan och slängt skräp.
Ska snart ställa undan lite bord och stolar i källaren
och sen måste jag verkligen ta mig en dusch!
Blir nog en riktigt slappedag idag. Mjukis, film, mat,
brownies (!) osv.... Förhoppningsvis tittar Lowe (?)
eller någon annan förbi och säger hej :)
Tror dock inte jag orkar med en student ikväll, har massor
imorgon! Både i Lund och i Kristianstad!

Sen är det fest hos Anna på lördag och hos Josse på
söndag! Får verkligen ta mig samman och trycka bort
alla mina sjuk-symptom!

Nej, ska städa lite till, vi hörs sen!


Sprice Girls låtar är faktiskt riktigt bra att städa till! Brukar alltid sjunga med och
dansa :$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0