Det vi hade var bara en kvall, hejda.

Okej, jag har haft den sjukaste helgen pa valdigt lange!
Traffade en dansk kille som hette Lars och var samst
pa att dansa. Verkligen SAMST! Men han bjod pa shottar
och drinkar och det var valdigt trevligt! Sen blev saklart
min mobil stulen. Trist, men vad ska man gora?
Har druckit goda Cosmopolitans hela helgen och sen blev
vi bjudna pa mangder av champagne!
Onskar att varje dag sag ut sa.
Sen rakade jag och Johanna komma i klam med spanska
killar som ville "ga ivag och prata",men en vakt som kom fran
Varberg (!) hjalpte oss och skickade ivag pojkarna (:

Nar vi vantade pa bussen for att komma hem i lordags,
rakade jag bli kar i en argentinare....Eller, kar och kar, mer
foralskad kanske.. Ska till en resturang imorgon som han
jobbar pa, han spelar gitarr OCH sjunger. Dessutom var han
snygg. (Fast jag minns knappt langre). PLUS: Han har nastan
lika bra musiksmak som jag :)

I wanna be you
I wanna be you, you, you

So send me a man from Argentina,
To make me the happiest girl in the world
So come to me on Friday, or Saturday, or Sunday,
But I can't wait 'til Monday


Nej, ska ta en snabb titt pa Facebook och maila Elin!
Skriver igen imorgon!

Hedda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0