Don't say that later will be better

Har hittills haft en bra dag! Eller förmiddag, kanske.
Började dock med att vara sjukt förkyld, men tittade på
tre avsnitt Sex and the City, efter det kändes det såklart
massor av bättre!

Max och mamma kom in och sjöng och gav mig några paket.
Fick massa linnen/tröjor, och, det bästa av allt, är att allt
passade. Hur sjukt är inte det?

Ska i alla fall strax ut med mamma på stan, fick nämligen en
shoppingrunda av henne i pressent också. Haha, cute :)

Ikväll blir det middag på Mediterranean med familjen. Senare
utgång med söta personer. Kommer bli riktigt roligt känner jag
på mig!

Ska klä på mig nu och sen stana! VI SES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0