Fest igår, upp tidigt idag

God morgon!

Igår började kvällen hos mig med Elin, Sara och Freja.
Drog till Jalles sen för att ta en drink innan Johanna,
Matilda och en annan Hanna kom.
Vi gick till Sporres så var där vid halv ett. Rätt lagom, för
det hade hunnit komma mycket folk då.

Efter bara en halvtimme var jag dock tvungen att gå igen,
för att möta upp Emellie och Josse vid sjukhuset.

Drog några shottar tequila och hade väldigt trevligt med alla!
Efteråt gick jag, Elin, Johanna, Josse, Emelie och Erik för att
köpa natt-mat (kebab, såklart!). Bästa nattmaten som finns, haha!

Erik gick tillbaka till Sporres och vi tjejer drog hem till mig för att
sova.
Var dock tvungen att sätta klockan på nio i morse eftersom jag
ska ta tåget och var tvungen att både packa, duscha osv...
Men det har gått bra! Har till och med hunnit se ett Sex and the City-
avsnitt!

Johanna ska också gå nu, jag och Elin ska vänta lite till!

Vi ses i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0