Good music

Efter tre veckor i Spanien är jag hemma.
Kanske borde jag tycka det är skönt...
Ni vet, bara för sakens skull.
Men jag känner inte alls så!
Jag hade gärna stannat tre veckor till!
Det har verkligen varit bra veckor.
Bästa på  länge, tack vare en del bra tjejer :*

...Och en del pojkar. Hihi!

Fast nu är jag hemma och har en vecka kvar i
skolan innan det är sommarlov!
Det blir ledighet och födelsedagsfirande i juni
och sedan lite jobb i juli, 3 veckor.
I augusti antar jag att det blir en runda till Spanien
igen. Eller antar, låter jävligt negativt... HOPPAS!
Japp, där har vi det :)

Nej nu ska jag gå och äta min efterlängtade biff!!

Ska lägga in bra musik senare, för jag har verkligen
saknat en del låtar....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0