I will follow you into the dark

Love is just a flame, it burns you away

Har ni tänkt på hur jävla mycket kärlek det finns överallt?
Jag menar, i nästan alla låtar, i alla filmer, böcker och målningar.
Och sen, finns det idioter, sånna som jag, som ifrågasätter.
Typ "Vad är kärlek?" Och kan man verkligen har en känsla som
inte ens går att beskriva?
Fast som jag skrev någon gång "Hur förklarar man känslan hunger
till någon som aldrig varit hungrig?
" - Kanske är det likadant med
kärlek, det går inte att beskriva för någon som aldrig varit det.

Min största kärlek är dedicated to music. Fast det vet nog redan
de flesta. Och sen - "VARFÖR?". Som om jag hade kunnat ta den frågan
seriöst -.-  "no offence", som jag säger, men varför måste man förklara
musikens innebörd för människor? Riktiga retards!

Sen finns det dem som förklara kärlek som "fjärilar i magen" eller "nervositet"
- Jag blev rikttigt besviken jag läste det första gången! Jag trodde liksom
kärlek skulle vara positivt! (Vilket det är!)

Nej, människor är riktigt korkade ibland. Eller ofta, välj själv.
Nu måste jag lyssna på min efterlängtade musik!

Ikväll ska vi äta NYPOTATIS OCH LAX! Som jag har saknat lax!!
Köpte en laxmacka innan idag bara för att jag var så sugen!
Senare blir det nog en liten piercing i örat!

Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0