Kvällen

Åh vad roligt jag har haft ikväll! Vi hoppade ju av flaket
ganska tidigt, men det gjorde inte så mycket! Några
hade faktiskt redan kommit! Satte oss efter en stund
och åt. Folk kom och gick - som det brukar vara!
Efter ett tag började jag och Thea göra i ordning
efterrätterna och samtidigt kom Elin! Efter en stund kom
även Lollo och Olivia!
Sist av alla var faktiskt Maria och Theo! Lite förvånande,
men väldigt skoj!

Nej, nu har alla äntligen gått, jag har hoppat i min Marbella
tröja (den vi fick av chefen sista dagen) och ska ÄNTLIGEN
sova! Jag är verkligen sjukt trött!
Imorgon blir det ingen skola för min del, säger jag bara!
Får se om det dyker upp någon rolig student jag kan tänkas
vilja gå på!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0