Lite bilder från Cordoba och Marbella!


En bild på alla tjejer från klassen som åkte! Här sitter vi på resturangen
utanför hotellet och äter pommes och dricker sangria!
Jag, Yasmine, Emelie, Rebecka, Ida och Johanna.


Emelie, jag, Yasmine och Ida. Under Ferian i Cordoba.


Första middagen vi lagar i Marbella. Jag är såklart jätteglad eftersom jag
får ÄNTLIGEN göra mat själv! Haha!


Första utekvällen tillsammans! (Det var även här vi träffade Lars, han som
tar bilden, min plånbok + mobil blev stulen, vi blev kära i Cosmopolitan
osv...)


Sen serverade Lars och hans kompis oss dessa Mojitos! Helt okej faktiskt!


En bild på mig och min älskade Lars.


Johanna och Emelie i vår pool. Väldigt mycket dagen efter!


Utsikt från resturangen Tutti Gusti. Han som står och fotograferar följde
efter Emelie och Ida en hel dag! Vilket det i och för sig var värt. Eller?
Även den fina strandprommenaden i Marbella!


Alla vi på resturangen Evation. Och som servitören sa när jag beställde
en Sex on the Beach, "Oh! It's a bit too cold for that now!" Haha!


Denna bilden på Johanna får avsluta alla bilder! (Fler finns såklart på
Facebook!)
Resan var hur jävla bra som helst! Skulle ge vad som helst för att få åka
tillbaka, träffa alla personer igen. Jag vill göra om allt. Gång på gång.

Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar min och Johannas
knarrande säng! Och sen dåliga duschen och allt annat kasst.
Härliga power-nap's med Emelie, och mys-stunder med Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0