Midsommar

Hej världen!

Hade en supertrevlig kväll igår, bilder kommer när Josse
väl skickar dem! Haha!

Har precis duschat och smörjt in mig i mina nya ACO-krämer.
Snart kommer Elin och då ska vi blanda drinkar!
Fick nämligen en shaker av Lowe och Hampus! Gud vad roligt!

Ska förfesta med några tjejer senare, antingen hos mig eller
på Jalles, vi får se! Senare blir det midsommarfest hos Sporres.
Jag är antagligen lika taggad som alla andra! WOHO!

Imorgon beger jag mig till stugan i Blekinge och sedan till
mormor och morfars landställe på Österlen. Ska nämligen bli
firad av släkten också.

Nej, ska sätta på mig något bekvämt, ta en cigg och vänta in Elin!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0