Send me a man from Argentina...

To make me the happiest girl in the world.

Annu ett dygn.
Ett dygn mer har,
ett dygn mindre tills jag ska hem.

Tankte pa en sak, om ens "hem" ar en plats dar man inte trivs,
hur kan det da vara ens hem?


Minns ni att jag pratade om en date?
I alla fall, sa blev det verkligen inte som jag planerade.
Hehe, kanske inte sa forvanande! Men men...
Jag var valdigt trott och hade ingen ambition till att traffa han
eller nagon annan. Smsade istallet och vi bestamde oss for
att ta en drink pa fredag. Kommer nog bli superbra!

Ida fyller ju aven ar pa fredag sa vi kommer nog halla igang
hela natten!
Sol och bad vid havet pa lordag, fest pa kvallen. Ska ta en taxi
fran lagenheten till buss-stationen halv sju pa morgonen, sa
kommer nog kunna somna ganska bra sen pa flyget :)

Min syrra ar supergullig och lovade att hamta mig pa stationen i Lund!
Aldrig att jag orkat ga med den genom stan... Trist att aka taxi sjalv ocksa...
Forhoppningsvis ar jag hemma ca 18.00 pa sondag, annars far min familj
vanta sa jag kan fa lite riktigt mat! Har har det mest blivit baugetter, pasta
med sas och yoghurt med flingor.
Borjar verkligen sakna en blodig biff och gronsaker i ugnen! (Vi har inte ens
en ugn i var lagenhet..)

Nej men jag ar trots allt happy nu :)
Klockan ar halv sex och det ar nast sista dagen pa praktiken! YES! Antligen!
Kommer saklart sakna Spanien och Marbella, men inte praktiken.
Fast jag har lart mig mycket. Men att jobba utan att fa pengar, nar man kan sola istallet?
Ja, you get the point...

Kommer skana sena utgangar, sena hemkomster klockan 7 pa morgonen,
gratis drinkar, BRA klubbar, snygga argentinare och havet :(

ADIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0