Studenter!

Oj, shit! Gårkvällen var verkligen.... Minnesvärd!
Jag hade supertrevligt, träffade mycket folk som jag annars
inte sett på flera månader! Kom hem runt 12-tiden, om jag
inte minns helt fel. Sen vaknade jag klockan 9 av väckarklockan
och trodde på allvar att det var ett skämt. Fastän man sovit i 8 timmar
(det tog nämligen ett tag för mig att somna...), så betyder inte det att
man är på topp dagen efter! Men jag försökte verkligen! Gick upp, drack
vatten och åt. Men det gick ändå inte så bra.
Var tvungen att lägga mig ner igen i 15 minuter, bara för att lugna ner mig.
Egentligen skulle vi vara i skolan vid halv tio, men jag kom en halvtimme
försent. Fast egentligen gör det nog inte så mycket, vi hade bara städ-dag.
Sen lämnade jag in alla mina böcker, och skrev en reseräkning från Spanien.
Yes, gött! Nu känner jag verkligen att det snart är slut!

Har hjälpt till här hemma inför kvällen. Min moster, Anna, kom tillsammans
med mormor och morfar, för att hjälpa till. Fast inte mormor och morfar, dem
ville bara till hotellet och vila sig och sen gå en runda på stan!

Om drygt två timmar är det utsläpp och sen ska jag och Thea åka med Josse
på flaket! (Och fler såklart!) Sen kommer vi hem vid 6-tiden och då har vi (eller
mamma mest) gjort jättmycket mat! Väldigt gott! Ska försöka komma ihåg att ta
bilder som kommer upp imorgon!
Vill såklart vara hemma hela kvällen, men det är så sjukt många som tar studenten
idag! Ska försöka åka förbi någon annan också i alla fall!


Thea och jag för flera månader sen!

Fast nej, nu måste jag plocka undan på mitt rum, bestämma mig för kläder
(både till flaket och middagen!). Sen måste jag nog ta en power-nap eller
nått! Kommer aldrig orka annars!

Vi hörs kanske sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0