Undrar vart man vaknar upp imorgon nagonstans....

Ikvall blir det sallad med fetaost och forhoppningsvis lax
till middag nar jag och johanna kommer hem!
Sen blir det utgang i Puerto Banùs med goda drinkar och
en musikuppvisning i form av jazz (!).
Gillar egentligen inte jazz alls, (forutom att dansa till), men
vad gor man inte for livets skull? Hehe!

Problemet ar som vanligt att jag inte vet vad jag ska ha pa mig.
Vill inte ha det jag tankte ha for det ar ganska kort.
Sen maste jag aven kopa cigg, men det blir jobbigt eftersom
dem typ bara har automater och da maste man ha mynt och det
har jag knappt langre! Jaja, det loser sig!

Kopte aven sololja med Johanna idag sa resten av dagarna ska
jag grillas! Brande min rumpa i helgen sa har bara solat framsidan
denna veckan. Men det tar jag igen...

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0