Wayne's

Vaknade upp vid 9 imorse och blev riktigt glad när jag såg solen!
Så jag hoppar upp ur sängen och går till köket där mamma sitter
och pysslar med grejer inför imorgon. Så säger hon "Du vet att det
ska regna i eftermiddag  va?". FAN OCKSÅ!! Typ död direkt.

Jaja, det blev en ganska trevlig dag trots allt! Bowling och 3 kamp i
Malmö med klassen, sedan Lunch på Wayne's Coffee med Yasmine,
Ida, Marianne och Frida. Supertrevligt!
När det började blåsa alldeles för mycket gick vi mot tåget och åkte hem.

Har precis gått igenom alla mina kvitton från Spanien, skolan ska ju ge 
mig ersättning för mat och transport! Så på måndag kommer det in en del
pengar på mitt konto... Ska nog lämna in kvitton för idag också, det är trots
allt pengar! Hehe!

Ikväll blir det studentfest i stan! Följa med Hanna, vilket ska bli väldigt skoj
för jag har inte träffat henne på jättelänge. Tråkigt att det blir så ibland tycker jag.
Vet dock inte vad jag ska ha på mig! (Ovanligt va? Haha!)
Får väll rota igenom min garderob (som förresten ska storstädas i helgen!) och
hoppas på att hitta något bra!

Ska hjälpa mamma med förbredelser inför imorgon, och sen måste jag hoppa
in i duschen! Känner mig väldigt ur form idag. Typ som om jag inte fungerar...

Hoppas på att ingen har tagit mitt is så det kan bli en lite piercing IDAG i alla fall :)

Äsch, ska surfa vidare till Facebook nu! VI hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0