You & Me

Sista dagen pa praktiken.
Sista vardagen i Marbella.
Sista helgen.
Bajs.-

Jag vill stanna langre:(
MEN VI KOMMER TILLBAKA I SOMMAR! :D

Idag fyller Ida 18, och det maste vi saklart fira!
Det blir middag + drinkar pa Evasion och sen
dansar vi ordentligt hela natten lang!
Fan vad roligt det ska bli!

Kopte aven ett par nya skor tills ikvall.
Svarta, hogklackade och ganska enkla.
Valdigt lagom tycker jag, kommer fran Zara.
Forhoppningvis blir jag inte sa full sa att klacken
bryts eller jag tappar en sko.

Ska ju aven traffa min argentinare ikvall....
JATTENERVOS! Haha! Herregud, jag ar
verkligen nervos! Men det kommer nog ga bra.
Har ju redan pratat om musik med honom i en
halvtimme. Jag menar, musik!! Halla? Typ det
enda jag kan prata om utan att trottna. Man slipper
tanka mycket, man kan bara vara.
Jaja, hoppas det gar bra!

Sista gangen jag skriver nu innan hemkomsten.
Langtar inte alls till Sverige. Och det kanns ju lite jobbigt.
Fast min syster tar studenten sa det kommer saklart bli trevligt!

Nej nu ska jag njuta av sista dagen i Marbella och titta
ut over Plaza de Los Naranjos!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0