Bad day

Ouuh... Har varit en jobbig dag idag.. Lång och fylld av press och ångest.
Fast lite lycka ändå :)

Har precis varit ute och handlat grejer till middagen. Blir pasta med massa grönsaker
+ linshommous. Mums! Fast fan!!! Glömde köpa zuccini?!?! Bra jobbat Sanna!
Nu orkar jag ju inte gå tillbaka till affären. De är så himla långt liksom 8-)

Jaja! Kommer bli god mat, är redan hungrig!
Jag är så himla glad att jag kan laga mat! Tycker nästan det är pinsamt och lite naivt
när de som är 18 inte kan laga mat... Det behöver inte vara svåra recept liksom! Koka lite
pasta och göra en sås. Superenkelt och supergott!

Ne, vet ni. Nu jävlar ska jag sluta blogga och ägna min tid åt annat! (Typ spel på Internet,
bilddagboken och Facebook.. Hehe)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0