Day 2

Dag 2 pa praktiken, dag 3 i Marbella.
Igar handlade vi mat och grejer till hemmet for 300 kronor. (Y)
Sen gick vi hem och gjorde pasta med tonfisk sallad. Riktigt gott!
Efterratten blev chips och Maryland kakor! Fan vad gott och efterlangtat!

Fick varldens roligaste mail fran Lowe innan pa Facebook! HAHA! (L)(L)
Forgyllde verkligen min morgon har pa turistbyran.
Mindre att gora idag an igar. Kom nyss in svenskar, men jag sa inte natt anda.
Ibland tar bara energin slut.

Innan var det aven pilgrimmar har pa torget. (Plaza de los Naranjos)
Hade en gigantisk vagn som tva tjurar (?) slapade!!?
jag fattade verkligen inte mycket av det dara.

Min ena chef sa att dem skulle ga i flera dagar till ett stalle i norra Spanien.
Skoj.

Idag blir det bad och sol pa stranden med Johanna.
Far vall kopa vatten, cigg och lunch dar eftersom det tar 40 minuter att ga hem!
Och da far man anda ga ganska fort!

Fast Marbella ar bra. Eller battre an bra. Battre an Lloret de Mar och battre an Miami.
Marbella is the place to beeeee! HEHEHHEHE.

Nej nu ska jag sluta yra och istallet fortsatta norda mig pa internet!

SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0